Често задавани въпроси
Ето някои често задавани въпроси за нашата компания.
- наложен платеж
- банков превод
- дебитна или кредитна карта
- ePay акаунт
- EasyPay или чрез банкомат(B-Pay)
Да, това е опция, ако ще Ви бъде по-удобно.
Цената за доставка варира спрямо теглото на поръчката, населеното място и куриера, с когото изпращаме поръчката, но не надвишава 149 лв. Доставката се осъществява от IMOB или от куриерска фирма.
Моля, проверете email адреса, с който сте регистрирани. Там получават емайл с информация за приблизителен ден за доставка. Ако не сте получили или не го намирате, моля, свържете се с нас на orders@imob.bg. Веднага щом поръчката е готова за доставка, наш служител ще се свърже с Вас, за да потвърди ден и час за доставка.
Можете да изберете точен ден и час за доставка, при условие, че поръчката Ви е в готовност за експедиция.
Поръчаните артикули се доставя чрез куриерска фирма или с транспорт на IMOB, в зависимост от размера им
За налични стоки срокът на доставка е 7 календарни дни.
За доставка на неналични стоки с дълъг срок на доставка, същият се калкулира за всяка отделна стока във виртуалната количка. Когато имаме различни срокове за доставка, за очакван срок на доставка се взима най-късният срок от всички избрани артикули във виртуалната количка.
Монтажът се заявява като опция към всеки един продукт от нашия асортимент.
Монтажът на артикулите не е обвързан с доставка. Допълнително уточняваме възможната дата час, като нашият стремеж е да бъде извършен максимално близо до датата на доставка, освен ако не желаете друга по-късна дата.
Срокът на гаранцията е 2 години за физически лица и 1 година за юридически такива. Предоставяме удължена гаранция на определени продукти, за които е посочена тази опция, като потребителят трябва да е част от IMOB club.
Поставяме монтажни схеми в кашоните на всеки един продукт. Ако се установи липса на такава, може да изтеглите файла от страницата на определения артикул.
Можете да върнете стоката в 14 дневен срок от датата на доставка без да посочвате причина за отказ. За целта е нужно да спазите следните изисквания:
- Попълнете формуляра за отказ от онлайн поръчка тук. Важно е да попълните всички данни. Ако не знаете номера на поръчката си, ще я открием по името Ви. Затова е важно името във формуляра да съвпада с името, което присъства в поръчката;
- Върнете стоката по куриер;
- Всички разходи по връщането на стоката са за Ваша сметка. До момента на приемането на върнатата стока в склад на IMOB, рискът от случайни повреди и наранявания се носи от Вас;
- Опаковката, в която е пристигнал продуктът, не трябва да бъде с нарушена цялост. Стоката трябва да бъде в добър търговски вид и да няма следи от употреба, наранявания и петна;
- Сумата ще бъде възстановена по банков път (на посочената от Вас сметка) в рамките на пет работни дни от връщането на стоката.
Ако нещо с поръчката Ви не е наред, ще направим всичко възможно да решим проблема бързо. Можете да ни пишете на orders@imob.bg. За да не Ви задаваме излишни въпроси, моля вземете предвид следните точки:
- Задължително трябва да прегледате стоката, цялостта и броя на кашоните преди да я приемете;
- Опишете точно и ясно проблема или щетата;
- Прикачете снимки, на които ясно се вижда какъв е проблемът;
- Ако липсват части, нужни за сглобяването, посочете номера на липсващата част от инструкцията за сглобяване.
Всяка рекламация се обработва в рамките на 2 работни дни. При одобрение рекламацията, законовият срок за отстраняването ѝ е до 30 календарни дни.